Monday, August 17, 2009

Lucky I'm In Love With My Best Friend...~

*Latar belakang ringtone lagu Alleycat dari henpon zaman nabi cik uyunn.


Nadirah : Woi! Ko tgh watpe? tengah sapu losen halia kat perot boncet ko tu ke? kahkahkah!


Aku : Cilake ko Nadirah! kalo aku jumpe ko pakai skirt pendek ngan peha kau yang berselulit tu, ko jgn marah aku kalo aku muntah kat muke engkau!


Nadirah : Hahaha! Lahanat &*^%$# pompuan gemok nih!


Aku : @#$%^&* Najes gile pompuan pendek neh! Agagagagaa!





Aku rindu gile ngan besfren aku yang sorang neh. Wan Nadirah Hani Zakaria. Kebetulan lak nama die beh kuang same ngan aku. Aku ngan dia memang banyak persamaan. Sama-sama tak senonoh, sama-sama gatal, sama-sama annoying, sama-sama bodoh. Serius punya bodoh. Sumpah aku tak tipu. Cume yang tak samanye adalah dia 10 kali kiut manakala aku lak 1 kali je kiut.(Sebab tula kitorang leh kamceng gile sebab Tuhan tahu kalo aku bermusuh ngan minah tuh maybe aku dah masuk penjara akibat mencurahkan asid kat muke dia. Tsskk....(T_T)


Dalam banyak2 kawan aku, dengan dia jek aku bleh cakap, gelak kuat disulami dengan bahase kesat,mencaci antara satu sama lain tanpa segan silu dikhalayak ramai. Tapiii... kalau ada jejaka kacak bergaya, berseluar pendek, bert-shirt underground, berbau wangi sabun tanda kau memang mandi, terer bermain gitar, berambot serabai macam Hafiz AF7 OMG KAU MEMANG SERIUSSHIT COMEL GILA KALAU KAU DEPAN AKU SUMPAH AKU PINTAL-PINTAL RAMBOT KAU! eh...eh..aku dah reveal lelaki idaman aku pulak dah. Isskk...~I mean kembali kepada citer asal aku tadi, haa...kalo ade jejaka bercirikan jejaka idaman, kitorang dan-dan leh berubah menjadik plastik yakni berbajet kiut, gelak berbunyik hihihi dan berjalan ala2 perempuan jepun berbaju kimono (WTF?)


Aku masih ingat lagi ketika aku berada di semester dua di sebuah pusat pengajian tinggi ( APESAL AKU CAKAP GILE ANNOYING MACAM DRAMA YUSOF HASLAM JANJI DIANA *&&^%^$#?!!) Lecturer aku En. Hilal mengajar subjek psikologi & tajuk pada mase tu ialah "Simptom PEDOFILIA". Kau tahu ape kejadahnye itu? PEDOFILIA tu sejenis penyakit yang dihidapi oleh orang2 dewasa yang menyukai @ lebih tertarik pada budak2 kecik. Contoh paling glamor penyanyi Michael Jackson.



"En. Hilal, Si Uyunn nie ada ciri-ciri pedofilia. dia nie memang suke ngan budak2 bawah umo!"



Mulut Nadirah memang berkeupayaan untuk membuat 2 perkara secara serentak yakni sambil2 bermulut keji, dia juga pada masa yang sama mampu memuncungkan mulut ke arah aku yang ada kat sebelah dia.Aku takleh nak explain kat sini tahap bahase kesat yang aku sampaikan pada Nadirah ketika itu namun yang nyatanya AKU MEMANG MAKI KAW-KAW TANPA MENGELUARKAN BUNYIK KERANA EN. HILAL DAN BUDAK KELAS SEMUA TGH PANDANG AKU TAPI BIBIR AKU BERGERAK2 DARI PELBAGAI ARAH SAMPAIKAN KALAU AKU WATAK DALAM KOMIK BOLEH NAMPAK TULANG IKAN, TENGKORAK, ASAP ITAM KUAR DARI MULUT AKU HAMBEK KAU!


Sejak tu budak2 kelas aku memang bajet aku suke budak bawah umo. Nak-nak pulak kat tempat aku blajar tu memang ramai bebeno budak lelaki bawah umo yang mencengkam jiwe & menikam kalbu. Tapi jangan ingat lak aku neh remaje purbe yang murahan. Mak pun ade taste nyaahh! Masalahnya budak2 kecik nie yang suke ngaco aku. Aku hanye mampu redha jek dengan sume2 dugaan neh..



Okay Sila Muntah Sekarang.



Sebab mulut Nadirah yang siot tula mende tu da jadi satu doa untuk aku. mane taknye, sume dah chop kat dahi aku pecinta anak ikan. kalo dah asek2 nyebut benda yang sama bukan ke jadi doa tu bai?Haihh...~Napela si Nadirah tu tak nyebut "En Hilal, si Uyunn neh ade ciri-ciri suke lelaki yang kaya & ensem!"Tak ke bes ayat tu? pastu budak2 kelas aku leh spread doa tu...~ELEHH..NADIRAH TU CAKAP ORANG TAPI BELAKANG KAU PON PASANG SKENDEL BUDAK KECIK SIAP NGEPAU TOPUP HENPON KAU SAMPAI BUDAK TU TEPAKSE MENIPU MAK DIA YANG DIA TAK CUKUP DUIT ASEK CEKIK MEGI TIAP HARI. BLAH LA KAU! =B



Tapi Nadirah dah kawen & seb bhek dapat orang tua. tapi setahun je pun bezanya. Compare ngan aku maseh diselubungi aura budak2 bawah umo. Tsskk...(T_T)*Latar blakang lagu ringtone Alleycat dari henpon Cik Uyunn...


Nadirah : Weii..Suyunn,jom kuar lepak2 malam nie jom. Aku stress arr ngan keje. Mohler kite berpoye2. Laki aku outstation. Jom arr weii...


Aku : Oi pendek! Kite nie dah tue, buatlar care dah tue. Nak-nakpulak ko tu da kawen. Bawak2 ler memasak resipi2 baru ke, basuh spentot laki ko ke, ngaji quran ke, marhaban...


Nadirah :Blahla kau! Aku baru nak ajak pi berpeleseran, cuci2 mate tengok arbok kat Lorong Haji Taib macam kite slalu pi time kolej dulu-dulu..


Aku : Pukul 10 malam kasi siap! Ko tunggu depan umah. Aku hamik kau!


Nadirah : Yeay! aku sayang kau boncet!


Cilake minah pendek neh. Kau buat aku makin sayang kat kau!!! =)))))




*Aku, Nadirah (nampak tinggi sebab pakai high heels) Midah, Rihan.

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.