Monday, August 17, 2009

INI MEMANG BETOL2 SERIUS.BUKAN COBAANLA NGOK.

(Entri ni da lame aku wat since bulan Mac tapi buh dalam Facebook jek. Skang Baru nak publish kat blog.Hehe.)

Kau orang tengok aku. Nampak macam warga emas tak sedar diri. Gelak kuat sambil tepuk2 meja, berpeleseran tak tentu hala, tengok cite Wonderpets tak berkelip sampaikan mak suruh angkat baju yang bersidai kat luar aku duk cakap nanti2. Laci opis aku yang bahagian tengah penoh ngan stok choki-choki, email pasal kerja 30minit kendian baru respond.Tapi email pasal Azizah Mahzan nampak lurah dendam, dalam mase 0.03 saat aku dah forward ke 20 kwn email aku. (Hei...baru aku sedar aku memang tak guna!) Kau orang memang perlecehkan aku.


Tanggal 28 Mac 2009 bersamaan hari Sabtu telah diisytiharkan hari untuk masyarakat seluruh dunia bersama-sama menghayati isu alam sekitar.(Eh..eh..nape tibe2 aku jadi skema?)Bumi kite yang terchenta ini kini telah banyak diselubungi pelbagai isu pencemaran alam sekitar, kepupusan haiwan, bencana alam dan sebagainya. Kau orang perasan tak perubahan cuaca baru-baru nie? Mula2 punyela cuaca bapak panas sampaikan aku ade gak terase cam nak duk dalam peti ais seberape lame yang boleh. Ah mane mungkin! (Kau nak tipu pon agak-agak la Suyunn) Pastu tau-tau 2-3 hari lepas malam yang hangat tu, pagi esoknye hujan turun dengan hebatnye! Nampak tak kau orang? Akibat lapisan ozon yang semakin menipis tula yang menyebabkan dunia semakin panas & cuaca jadi tak menentu. Itula bukti2 pemanasan global. Ada paham?!


Jadi, wahai para sahabat2 ku, Pada pukul 8.30 – 9.30 malam 28/3/2009, marilah kita beramai-ramai menutup lampu selama 1 jam sebagai tanda sokongan kita terhadap bumi kita yang semakin uzur nie. Seluruh dunia tak kire negara US, UK, Jepun, Mongolia waima Pulau Batam skalipon turut menyertai acara terbesar & terhebat yang julung2 kali diadakan ini. Aku & company aku dah menjalankan tanggungjawap sosial terhadap bumi & alam sekitar ini dengan mendaftarkan diri menjadi sebahagian dari acara yang paling SUPER-DAMN-COOL pada abad ini.








So lets come together to fight global warming! Stand up and take control over the future of our planet by pledging your support and vote earth by simply switch your lights for one hour and join the world for Earth Hour! (Not spending your time watching CHICKY HOUR YOU MORON!)


I know that the ice in the North Pole is melting, but what am I doing about it?

I know that the air I breathe in is getting dirtier by day, but what am I doing about it?

I know that its too hot to play outside but what am I doing about it?

I am joining EARTH HOUR by switching off the lights. How about YOU???


Yeah go ahead, feel bad for being LAZY DUMB ASS.


Sile wat standing ovation!


PEWIITT..PEEEWIITT....!!


Kau orang jangan pandang sbelah mate jek kat loser cam aku nie OKAY!! =))))))


No comments: