Thursday, July 9, 2009

WHAT'S NEXT CIK SUYUNN???

Perghh... kau orang ni kann suka buat aku teruja taww.. Jualan julung2 kali mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Woh..wohh.. excited gilaaa aku siakk! =)


Time kaseh banyak2 la atas sokongan u ollss. Aku saaayaaanngg gilaaaa kat korang sume nyahhh muaxxss!! Nie yang aku rase tetibe macam nak rembat kete Swift seketoi. (Sambil jari tangkas mengira keuntungan dengan menggunakan Sempoa kaler pink anak buah)


Ada berita terkini hiburan sensasi wahai orang-orang kampung Dusun & Dek2 Non sume! Aku nak u ollss tengok selendang baru yang aku baru sambar nyah! Series aku sambar macam kain selendang tu tergantung kat kedai pastu kau terasa agak sentap akibat aku sambar depan muka kau sebab cuma ada tinggal satu helai je &^&%$^*#@...~ Sumpah aku tak tipu okay! Ini adalah kerana bagi aku yang penting............bukan kejeeesamee ye Dek2 Non..yang penting bagi aku adalah "EXCLUSIVE OKAY!" (Kali nie selendang lebey panjang dari post yg dulu sebab tu price dia lain sikit.)


So apelagi wahai Dek2 Non sume?? Wat arr yu weiting porrr?? Lets CEKIDAUDD..!!!





SELENDANG BLADY HOTCHIX (*RM 30) -

-SOLD OUT!-SOLD OUT!-
Sesswai digayakan ketika menggoda jejaka-jejaka di kenduri kawen anak Ketua Kampung.

(Paid by Lily)





SELENDANG BLADY CHUNSYIOL (*RM 30)

-SOLD OUT!-
Kalau kau single bila kau pakai selendang nie kompom2 lelaki nak jadikan kau bini. Kalau kau da kawen plak, laki kau akan ajak kau kawen lagi skali. =))))

(Paid by Rien)


So..macam biasa la nyah..kasi tengok terms & conditionsnya okay. Kalau kau tak baca pastu ada apa2 problem pastu ko ajak aku naik court, kompom2 ko kalah nyah...~

TERMS & CONDITIONS

***reservation allowed within 2 days only.

**first come first serve basis.

**goods are non-refundable and non-restockable.

**price doesn't include postage fees.

Kepada korang yang terberkenan,tersyok,teringin, terbernapsu kude..sile emailkan tempahan selendang yg anda berkenan ke alamat email berikut

uyunn@live.com.my

Tata darlinggg....~

No comments: