Wednesday, July 22, 2009

AHKAK BIZI GILE H1N1 UOLLSSS..!!!!!



Apekaba uollsss..?? Dah solat maghrib deknon-deknon semuaa?? Alhamdulillah syukurrr....




(Kelless kau deknon...siap jambol didepan tu yang tak tahan..macam ahkak SITI NURHALIZA GITEWWWW...)

Aku dah lama tak menjengok2 blog terchenta aku neh. Mau berlumut berkepam berulat blog aku neh kalau dibiar lama-lama. Huhu..



Ouhhh...aku amat terharu dengan sambutan & sokongan uollss terhadap shawls aku yg ciput nieh...sampai bila malam-malam kan uollss.. ai boley menanges sampai terkeluar hingus 2cm bila mengenangkan jualan yang sangat memberangsangkan serta memberahikan ini..eh ke aku nanges sebab kenangan lalu mengusik jiwa yang macam cilake,bodoh serta lahanat itteww??? Ah mana2 jelah kannn...



ADE KORANG KESAH KANNNN.......? ~



Okayla deknon2 semua...kembali kita pada topik perbincangan seperti tajuk diatas...adalah dimaklumkan bahawasanya...

AKU SIIIRIYES BIZI TAK HENGAT SAMPAIKAN AKU ADE RASE-RASE MACAM NAK TERMENINGGAL PUN ADA OKAY!

(Ahkak pening nyaahh...ahkak bukan tuhan kelly eng cam dewa siva tu ke ape ntah yang banyak tangan ittew..ahkak ade dua tangan je nyaahh..mane sempat nak buat semua &^%$#%* ada faham!!!)



Yelah kan..kat opis dengan nak kena siap 3 report setiap minggu, dengan daily routine akaun lagi, dengan jualan shawls yang mengghairahkan lagi, dengan nak mandikan anak lagi, nak masak untuk laki lagi, nak mencangkul hasil mahsul cili belakang rumah lagi...eh...rasanya statement yang ke 4,5,6 tu macam lame lagi kottt..hihihiii....





Anyway thanksla sebab sanggup pecahkan tabung ayam memasing demi kerana nak support jualan shawl aku nieh...

(Nie tabung ayam aku. Comel tak? comel taaakkk????)





Untuk Pengetahuan Am deknon2 semua...minggu nie ahkak tak available taww...ahkak nk pegi melancong ke Kota Kinabalu nyaahhh...Ini semua adalah kerana kutipan hasil mahsul jualan suksesss da bomb ahkak yg mabeles ittewww... SUKA AHKAK..SUKAAAA...~




Next time aku dah jumpa shawls yang lebey chunmaot sila lah support lagi yeaa..bole la ahkak pi vacation kat Pulau Maldives plak yaaa!! MUAXXXXSSS UOLLLSSS...!!!!


(Uollsss memang tebaeeekkk okay!!!)



No comments: